Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
15'
Κείμενο:
cebuses5157357.jpg
[Γιώργος Δαγαλάκης/Eurokinissi]

Τα πραγματικά νούμερα για τα λεωφορεία της Αθήνας

Ο συνωστισμός στα μέσα μεταφοράς αυξάνει κατακόρυφα τον κίνδυνο διάδοσης του κορονοϊού. Παρά τις εξαγγελίες της κυβέρνησης όμως, η κατάσταση δεν έχει βελτιωθεί ακόμα. Το inside story αναλύει τα στοιχεία της τηλεματικής και βγάζει τα δικά του συμπεράσματα.
[Γιώργος Δαγαλάκης/Eurokinissi]

Με το πέρας της καραντίνας και στη διάρκεια του καλοκαιριού ακούσαμε πολλές φορές από επίσημα χείλη ότι τα δρομολόγια των μέσων μεταφοράς θα αυξάνονταν. Αρκετοί ερμήνευσαν αυτές τις δηλώσεις ως υπόσχεση ότι θα έβγαιναν περισσότερα οχήματα και συρμοί στη διάθεση του επιβατικού κοινού. Όπως όμως αποδείχτηκε, δεν το επέτρεψαν τα χρόνια προβλήματα που συσσωρεύονται στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ).

Το inside story αναζήτησε απαντήσεις για την κατάσταση στην οποία βρίσκονται εν μέσω πανδημίας τα λεωφορεία της πρωτεύουσας, σε συνεργασία με τον καθηγητή Διομήδη Σπινέλλη, ο οποίος συνέλεξε και ανέλυσε έναν τεράστιο όγκο δεδομένων από το σύστημα τηλεματικής του ΟΑΣΑ (OASA Telematics).

Η μεθοδολογία που ακολούθησε ο καθηγητής Δ. Σπινέλλης

Tα στοιχεία (2,4 GB, το αντίστοιχο μισού εκατομμυρίου σελίδων απλού κειμένου) συλλέχθηκαν από ένα πρόγραμμα που αναπτύχθηκε τον Ιανουάριο του 2020 ειδικά για το σκοπό αυτό. Πηγή των στοιχείων είναι η υποδομή τηλεματικής του ΟΑΣΑ. Το λογισμικό άντλησης των στοιχείων, αρχικά ανακαλεί τα στοιχεία όλων των γραμμών του δικτύου του ΟΑΣΑ. Στη συνέχεια, για κάθε γραμμή αντλεί τα στοιχεία των αντίστοιχων διαδρομών, δηλαδή τις διαδρομές αφετηρία

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη