Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
12'
Κείμενο:
eksupermarket5060981.jpg
[Βασίλης Παπαδόπουλος/Eurokinissi]

Αγώνας δρόμου για τα σούπερ μάρκετ της χώρας

Οι καταπονημένοι εργαζόμενοι, τα υπερφορτωμένα e-shops και η ραγδαία αύξηση της ζήτησης για ενισχυτικό προσωπικό σε σούπερ μάρκετ και στην ευρύτερη εφοδιαστική αλυσίδα.
[Βασίλης Παπαδόπουλος/Eurokinissi]

«Είναι εμπόλεμη η κατάσταση. Το πιο κοντινό που έχουμε ζήσει ήταν το 2015 με το δημοψήφισμα, από τότε έχω να ζήσω τέτοιο πράγμα, αλλά αυτό είναι χειρότερο. Αυτό το πράγμα δεν το έχουμε ξαναδεί. Ό,τι και να γίνεται, το μόνο που κάνει ο κόσμος είναι να πηγαίνει στο σούπερ μάρκετ. Εκεί ξεσπάει» λέει στο inside story υπάλληλος που δουλεύει εδώ και 12 χρόνια σε γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ.

 

Αυτές τις μέρες που υπάρχει ανάγκη για ξεκάθαρη ενημέρωση κι ανάλυση, το inside story προσφέρει όλα τα άρθρα γύρω από τον Covid-19 ελεύθερα ώστε όλοι οι αναγνώστες να έχουν πρόσβαση στις έρευνες μας για τον κορονοϊό.

#ΜένουμεΣπίτι: Ανακαλύψτε πάνω από 2.500 ρεπορτάζ και ιστορίες του inside story. Γραφτείτε για έναν μήνα δωρεάν EΔΩ

Ο Γιάννης είναι αποθηκάριος σε ένα συγκριτικά μικρό κατάστημα, «μόνο» 1.600 τ.μ., σε ένα βορειοδυτικό προάστιο της Αθήνας. Με βάση τα μέτρα της κυβέρνησης περί αποφυγής συγχρωτισμού που μπήκαν σε εφαρμογή στις 16 Μαρτίου (ένας πελάτης ανά 10 τμ με ελάχιστη απόσταση τα δύο μέτρα), αυτό σημαίνει ότι πλέον στο κατάστημά του μπορούν να εισέρχονται μόνο 160 πελάτες ανά δεδομένη στιγμή. Αυτό εξομάλυνε, όπως μας λέει, κάπως την κατάσταση, ειδικά αν συγκριθεί με τον «πανικό» που

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη