Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο
Χρόνος ανάγνωσης:
9'
Κείμενο:
ceschool4547685.jpg
[Βασίλης Βερβερίδης/Eurokinissi]

Να ανοίξουν ή να μην ανοίξουν τα σχολεία;

Η απόφαση για το άνοιγμα των σχολείων και τη σειρά με την οποία θα υποδεχτούν τους μαθητές οι σχολικές βαθμίδες, θα έπρεπε να βασίζεται σε επιστημονικά δεδομένα για τον δείκτη μετάδοσης του ιού σε παιδιά και εφήβους. Ή μήπως όχι;
[Βασίλης Βερβερίδης/Eurokinissi]

Δεκατέσσερις χώρες της Ευρώπης ανοίγουν τα σχολεία τους – με διαφορετικούς τρόπους, αλλά για τους ίδιους λόγους. Επιδημιολογικά το έδαφος είναι σαθρό: αυτό που ξέρουν οι επιστήμονες είναι πως οι νεότεροι, εξαιτίας κάποιων υποδοχέων, είναι λιγότερο ευπρόσβλητοι από τον SARS CοV2. Αλλά αυτό δεν αρκεί στους μαθητές. Και ιδίως στους γονείς τους. Που πρέπει όμως να μάθουν να ζουν την εποχή της πανδημίας και με μία ελάχιστη διακινδύνευση, διότι όπως λέει ο σταρ της ευρωπαϊκής ιολογίας Κρίστιαν Ντρόστεν «κάθε είδους χαλάρωση είναι και ένα παιχνίδι με το ρίσκο».

Αυτές τις μέρες που υπάρχει ανάγκη για ξεκάθαρη ενημέρωση κι ανάλυση, το inside story προσφέρει όλα τα άρθρα γύρω από τον Covid-19 ελεύθερα σε όλους τους αναγνώστες.

#ΜένουμεΣπίτι: Ανακαλύψτε πάνω από 2.500 ρεπορτάζ και ιστορίες του inside story. Γραφτείτε για έναν μήνα δωρεάν EΔΩ

Είναι σχετικά άγνωστο, αλλά όταν έγινε η πρώτη συνάντηση στο Μαξίμου για το κλείσιμο των σχολείων, το πρώτο δεκαήμερο του Μαρτίου, την ίδια μέρα υπήρχε μια συνάντηση σχολείων στο υπουργείο Παιδείας για το bullying. Ήδη τα σύννεφα μαζεύονταν και κάποιοι είχαν αρχίσει να παίρνουν τα μέτρα τους, όπως ένα ιδιωτικό σχολείο που είχε επίσης προσκληθεί, αλλά για

Ή κάνε εγγραφή εντελώς δωρεάν

Κάνε εγγραφή για να έχεις πρόσβαση σε έως και 5 δωρεάν άρθρα τον μήνα!

Εγγραφή χρήστη