Τέχνη και (βιο)ιατρική

Μια τέχνη που αντί για χρωστικές ή πηλό, έχει ως πρώτη ύλη ζωικούς ιστούς, βακτήρια, κύτταρα και ζωντανούς οργανισμούς και έχει ως στόχο να εντρυφήσει σε σημαντικά φιλοσοφικά και ηθικά ζητήματα του καιρού μας.
Χρόνος ανάγνωσης: 
9
'
Damien Hirst, Lullaby, the Seasons, 2002 (detail).

Αναμφίβολα, δεν είναι το πιο φωτογενές έργο και σίγουρα είναι το πιο περίπλοκο ως προς την κατανόησή του. Παράλληλα είναι το πιο συναρπαστικό μέσα στην κρυπτικότητά του. Ο λόγος για τη βιοτεχνολογική περφόρμανς και εγκατάσταση «Hare’s Blood» (Αίμα Λαγού) που παρουσιάζεται αυτόν τον καιρό στην έκθεση «Υβρίδια: Στα όρια τέχνης και τεχνολογίας» στην Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση σε συνεργασία με το καινοτόμο ερευνητικό και πολιτιστικό κέντρο νέων μέσων Ars Electronica του Λιντς της Αυστρίας. «Υβρίδια» όπως έργα τέχνης που συνομιλούν και ενίοτε ταυτίζονται απόλυτα με την τεχνολογία, τον ακτιβισμό και την ποπ κουλτούρα.

Θέλεις να συνεχίσεις; Γίνε τώρα συνδρομητής

Eίσαι ήδη συνδρομητής; Συνδέσου εδώ

Eπίλεξε συνδρομή

Η ανεξάρτητη ερευνητική δημοσιογραφία, χωρίς διαφημίσεις, απαιτεί χρόνο, χρήματα και κόπο.
Πιστεύουμε όμως οτι αυτός είναι ο μόνος δρόμος, και ελπίζουμε να μοιράζεσαι την οπτική μας.

Ετήσια

€60 ανά έτος Γράψου τώρα
Κερδίζεις €12

Μηνιαία

€6 ανά μήνα Γράψου τώρα

Αν όλοι όσοι διάβαζαν τα άρθρα μας, μας στήριζαν το μέλλον μας θα ήταν ασφαλέστερο.

Θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα πρώτα;

Γράψου εδώ για να σου στέλνουμε ένα επιλεγμένο άρθρο την εβδομάδα δωρεάν.

 

Γίναμε τριών!

Η δημοσιογραφία απαιτεί χρόνο, δουλειά και χρήματα.
Γίνε κι εσύ συνδρομητής και εξασφάλισε ότι θα συνεχίσουμε. Γράψου τώρα

Σας πείσαμε; Εμείς σας θέλουμε μαζί μας!
Χωρίς τους υποστηρικτές μας
δεν μπορούμε να υπάρχουμε.